راهنمای خرید کامپوزیت توکویاما

سپیده ملکی 1401/09/21

مقدمه

مراقبت های دهان و دندان در دندانپزشکی نیاز به تجهیزات و مواد اولیه مختلف دارد. دندانپزشکان محترم باید برای انجام مراقبت های دندانی این مواد اولیه را تهیه نمایند. از جمله این موارد می‌توان به آمالگام ها، گلاس آینومر ها، کامپوزیت ها و… اشاره نمود.

همانطور که میدانید کامپوزیت دندانی یکی از مواردی است که دندانپزشکان محترم باید برای ترمیم دندان مراجعه کنندگان خود از آنها استفاده نمایند. در این مطلب قصد داریم پس از مرور مختصر درباره کامپوزیت دندانی، کاربرد و نحوه استفاده از آن در دندانپزشکی، دندانپزشکان محترم را در خرید یکی از بهترین برند های کامپوزیت دندانی راهنمایی کنیم. در این صورت اگرقصد خرید کامپوزیت توکویاما را دارید، پیشنهاد می کنیم به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

کامپوزیت دندانی چیست؟

کامپوزیت دندانی از مخلوط حاوی رزین یا ترکیبی از پلاستیک و شیشه تشکیل شده است. علت این که دندانپزشکان از این ماده برای کاربرد های دندانپزشکی استفاده می کنند، در مقاومت، پایداری و ایمنی آن نهفته است. از کامپوزیت دندانی در کارهایی ازجمله، پر کردن دندان، تغییر شکل و یا ترمیم دندان آسیب دیده استفاده می شود. به دلیل اینکه این کامپوزیت ها معمولاً به رنگ دندان فرد انتخاب می شوند، برخلاف مدل های گذشته که از جنس فلزات خاص بودند، از لحاظ جنبه زیبایی شناختی، مطابقت بیشتری با دندان های فرد دارد. بدین صورت که پس از نصب کامپوزیت دندانی تشخیص اینکه این دندان دارای کامپوزیت است، به راحتی صورت نمی گیرد‌.

نحوه استفاده از کامپوزیت دندانی.

کامپوزیت دندانی معمولاً برای پر کردن دندان های دارای حفره به کار میرود. همچنین می توان برای بهبود ظاهر دندان های آسیب دیده، تغییر رنگ یافته و یا دارای شکل نامتناسب استفاده نمود. برای اینکار باید لایه ای از کامپوزیت بر روی دندان قرار داده شود و با نور محسوس مربوطه سفت شود. سپس با شکل دادن و صیقل دادن آن به فرم دندانی که قرار است بر روی آن قرار گرفته شود در می آید. کامپوزیت دندانی با حمایت از فرم طبیعی دندان، آنرا در برابر شرایط نامساعد محیطی، شکستگی ها و بریدگی ها محافظت می نماید.

آشنایی با برند توکویاما.

یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید کامپوزیت دندانی شرکت توکویاما ژاپن است. این شرکت ژاپنی با بیش از یک قرن تجربه و سابقه در امر تولیدات محصولات مورد نیاز در دندانپزشکی توانسته تا عضو ۱۰ شرکت برتر جهان در این زمینه باشد. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع کامپوزیت های دندانی، سیمان دندانی، چسب دندانی، محصولات مراقبت دندان و دندان مصنوعی اشاره نمود‌. کیفیت کامپوزیت توکویاما بسیار بالا بوده و همواره حرف اول را در بین تولید کنندگان آسیایی زده است.

انواع مدل های کامپوزیت توکویاما.

برای خرید کامپوزیت توکویاما مدل های مختلفی تولید و عرضه شده اند. از جمله این تولیدات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

کامپوزیت توکویاما مدل یونیورسال.

مدل یونیورسال در کامپوزیت های دندانی را می توان برای کاربری‌های مختلف اعم از دندان های خلفی دندان های قدامی که نیاز به سطح زیبایی بیشتری دارند، به کار بروند. انواع مدل های یونیورسال جهت خرید کامپوزیت توکویاما به شرح زیر هستند:

 

ESTELITE® SIGMA QUICK

کامپوزیت توکویاما مدل Sigma Quick از فناوری فتو پلیمریزاسیون تقویت شده رادیکال استفاده می کند. این فناوری باعث گردیده تا زمان پخت کامپوزیت کمتر و پایداری آن در برابر نور محیط، بیشتر شود. در عین حال زیبایی مجموعه به بهترین وجه حفظ شود. کامپوزیت با چراغ هالوژن در ۱۰ ثانیه آماده می شود. در زیر نور محیط در ۹۰ ثانیه تهیه می شود. براقیت و جلا پذیری این کامپوزیت بسیار بالا بوده و مقاومت آن در برابر سایش نیز بالا است.

خرید کامپوزیت توکویاما

خرید کامپوزیت توکویاما مدل سیگما کوئیک.

 

ESTELITE® POSTERIOR

کامپوزیت توکویاما مدل POSTERIOR برای ترمیم دندانهای خلفی توسعه یافته است و همانند مدل سیگما کوئیک از فناوری فتو پلیمریزاسیون تقویت شده رادیکال برخوردار است که باعث می شود زمان بهبودی را پس از نصب کامپوزیت کاهش دهد. این کامپوزیت با قابلیت شکل دهی آسان، دارای مقاومت فشاری بالا است. زمان پخت این کامپوزیت با چراغ هالوژن ۱۰ ثانیه و هم‌چنین در زیر نور محیط نیز در حدود ۵۰ ثانیه است.

خرید کامپوزیت توکویاما مدل POSTERIOR.

 

 

ESTELITE® ALPHA

کامپوزیت توکویاما مدل آلفا نوعی دیگر از کامپوزیت های یونیورسال این شرکت است که می تواند به بازسازی طبیعی دندان شما کمک کند. پس از قرار دادن این کامپوزیت بر روی دندان، یک سطح بسیار صاف با براقیت بسیار بالا نتیجه می دهد. این کامپوزیت ماندگاری بسیار بالایی را در طول زمان ارائه کرده و در برابر آسیب های محیطی مقاومت سایشی بالایی دارد.

خرید کامپوزیت توکویاما مدل آلفا.

 

PALFIQUE LX5

کامپوزیت توکویاما مدل LX5 یک مدل مشهور در سرتاسر جهان است. با فناوری اولترا نانو تولید شده و یک سطح صاف شده با کیفیت بسیار بالا را ارائه می دهد. این کامپوزیت با جلا پذیری فوق العاده و حفظ براقیت بالا در طول زمان و مقاومت در برابر سایش در ۲۰ رنگ مختلف جهت تطابق حداکثری با دندان های مختلف ارائه گردیده است.

خرید کامپوزیت توکویاما مدل LX5.

 

PALFIQUE ASTERIA

کامپوزیت توکویاما مدل Asteria یک مفهومی جدید از لایه بندی دو مرحله‌ای را معرفی می کند. این مدل را می توان برای ترمیم دندان های قدامی و خلفی به کار برد. حاشیه های کامپوزیت پس از نصب بر روی دندان، نامرئی بوده و زیبایی فوق العاده را به دندان های شما می بخشد. این کامپوزیت برای نصب موفقیت آمیز بر روی دندان به ۹۰ ثانیه ماندن در زیر نور محیط نیاز دارد.

خرید کامپوزیت توکویاما مدل Asteria.

PALFIQUE OMNICHROMA

کامپوزیت توکویاما مدل Omnichroma اولین کامپوزیت در جهان است که از نظر هماهنگی، با دندان های همه افراد مطابقت می یابد. این کامپوزیت ها با تکنولوژی اولترا نانو می توانند با هر رنگ دندانی مطابقت یابد. این قابلیت باعث شده تا نیازی به تکنیک سایه گیری نباشد و دندانپزشکان محترم می توانند از یک مدل کامپوزیت برای اکثر افراد استفاده نمایند.

خرید کامپوزیت توکویاما مدل Omnichroma.

 

خرید کامپوزیت توکویاما از مستردندون

در صورتی که دندانپزشکان محترم تمایل به خرید کامپوزیت توکویاما در مدلهای مختلف دارند، بایستی از اصل و اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل نمایند. در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی کامپوزیت توکویاما داشته باشید، می توانید خریدی مطمئن را از فروشگاه آنلاین مستردندون تجربه نمایید. مستر دندون امکان خرید آنلاین انواع تجهیزات دندانپزشکی با ضمانت بازگشت کالا تا ۷ روز را برای شما فراهم کرده است. در این فروشگاه آنلاین شما می توانید انواع تجهیزات ایرانی و خارجی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و در سریعترین زمان در درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.